torsdag 15 september 2011

Vardag!

Vardagen rullar på. Trivs väldigt bra med det just nu. Tilda har mått över förväntan det sista, väldigt trött men men så kan det ju vara.
Igår var vi och fick nycklarna till vår villavagn som vi har köpt. Jag e sååå glad. Har alltid velat ha en sommarstuga nära havet då jag själv är uppväxt så. Men M har vart helt emot detta, han tycker att det räcker med ett hus att greja med. Och det har han väl helt rätt i. Så nu har vi köpt en villavagn på nästan 40 kvm som kommer att stå på Siviks camping i Lysekil, nära havet, en fin barnvänlig sandstrand. Det är två sovrum så Tilda kommer få eget rum. Lite gardiner som behöver bytas och lite tyg jag vill klä om men annars är det fin. Vi åkte ut till den igår kväll bara för att få känna känslan att det verkligen är vår. Det kommer nog passa oss perfekt, ett eget ställe där jag kan laga mat och baka till Tilda.

Ha en mysig kväll det ska jag ha! /Hanna

1 kommentar:

  1. Hej! Jag ser att du skriver om allergier, kolla gärna in min nya blogg som handlar om samma sak :)

    http://allergiker.blogg.se/ Hoppas du gillar den!

    SvaraRadera