torsdag 12 maj 2011

oj..oj..

Nu har jag haft över 1000 besökare sen jag började blogga. Vad kul att det är så många som läser min blogg med mina tankar.

Här om dagen var jag på apoteket för att hämta ut nya mediciner till Tilda. Står där och får allt packat i en påse, väntar på att få kvittot (det brukar vara gratis då vi kommit upp i högkostnadskort) då säger han bakom disken " ja det blir 1312:-" Jag stod som en fågelholk.. Ehhh.. vad sa du? "1312:-".. Jaha det vara bara till att hoppas på att det fanns pengar på kortet. Tydligen hade hennes period med högkostnadskortet gått ut. Hade jag haft koll hade jag ju vetat detta men nu blev jag rätt förvånad. Tur att vårt land har högkostnadskort för annars hade vi vart ruinerade på hennes mediciner.

Ha en riktigt trevlig helg/ Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar